Főoldal E-mail

Nincs ötlete?

HASZNOS TIPPEK, MIELŐTT REKLÁMAJÁNDÉKOT VÁLASZT



Ne csak karácsonykor

Sokan azt hiszik, a reklámajándék szezonja kizárólag az év vége. Pedig ennél sokkal több nagyszerű alkalom nyílik arra, hogy feliratozott, emblémázott termékét  - s azzal együtt üzenetét - eljuttassa partnereihez! Ilyen például egy-egy közös munka sikeres befejezése, cége alapításának évfordulója, de akár köszönetképpen is küldhet, adhat reklámajándékot.


Legyen egyedi!

A fontos ügyfelek esetében érdemes a megszokottnál kicsit több időt szánni a reklámajándék kiválasztására. Ahelyett, hogy az ötödik bőrmappával vagy a tizedik gravírozott tollal "lepné meg" cégvezető partnerét, kedveskedjen neki valami egyedivel! Ha például tudja róla, hogy szabadidejében szenvedélyes borász, meglepheti egy igényes borosgazda-szettel, vagy ha szereti az agytornát, egy sakk-készlettel.


A gagyi visszaüt

Még ha olcsó szóróajándékról van is szó, akkor se menjen egy minőségi szint alá! Az a reklámtoll, ami egy hét alatt szétesik, vagy az a póló, amiről az első mosáskor lepereg a festék, inkább árt, mint használ cége presztízsének. Ne feledje: az alacsony ár nem feltétlenül jelent alacsony minőséget is! Legyen ott mindenhol! A személyre szóló ajándékozás mellett ne feledkezzen el cége nyilvános rendezvényeiről, és a szakvásárokról, konferenciákról sem - mind egy-egy nagyszerű alkalom, hogy szóróajándékaival eljusson (leendő) ügyfelei otthonába.


Lépjen időben!

Gondoljon idejében a reklámajándékok megrendelésére, hiszen még ha van is raktáron a kiválasztott termékből, az emblémázás, gravírozás további időt vesz igénybe. Hogy elkerülje a kapkodást, vagy a felesleges kopromisszumokat, 2-3 héttel korábban adja le rendelését - karácsony előtt, azaz "főszezonban" pedig ennél is korábban.